joi, 3 noiembrie 2011

Nu mai dau banii niciodata pe...Mario Badescu Silver Powder

Inainte de a inaugura aceasta rubrica,vreau sa impartasesc cateva lucruri.Probabil multe din voi le stiti deja,in acest caz ma repet,insa ma vad oarecum nevoita sa precizez:fiecare persoana are tenul diferit de ceilalti.
Marimea porilo
r,nivelul de sebum,rezistenta la factorii de mediu...toate aceste elemente si multe altele difera de la o persoana la alta. Pentru o organizare a lucrurilor,sunt considerate urmatoarele tipuri de ten: uscat,mixt-uscat(zona T grasa sau normala si pometii uscati),normal,mixt-gras(zona T grasa si pometii normal sau uscat) si ten gras. Pe langa aceste tipologii,mai exista nenumarate variatii:ten gras deshidratat,ten mixt cu obrajii uscati si zona T grasa. Am reluat informatia elementara de mai sus pentru a evidentia urmatorul lucru:niciodata ,un ten gras,spre exemplu,nu se va manifesta identic la doua persoane.
Acum ca am lamurit aceste aspecte(am facut-o o singura data,nu va ganditi ca de fiecare data cand un produs ma va dezamagi va v
oi incepe cu teoria de mai sus),vreau sa va prezint un produs care pentru mine este non-grata: Mario Badescu Silver Powder.
Ce se spune despre acest produs?
Silver Powder este un tarament acneic, insa poate fi folosit si pentru orice alt tip de ten.
BENEFICII:

Aceasta pudra care absoarbe ul
eiul va ajuta la desfundarea porilor congestionati, trateaza punctele negre. Previne punctele negre şi pastreaza un ten sanatos. Veţi vedea o diferenţă remarcabilă după o singură aplicare.

CUM SĂ UTILIZAŢI: O dată sau de două ori pe săptămân
ă, tamponati un disc de bumbac in pudra si aplicati pe nas, bărbie şi zonele aglomerate de pe fata. Aşteptaţi 10 minute şi ştergeţi-l cu toner sau astringent.

INGREDIENTE:
carbonat de calciu, dioxid de titan, oxid de zinc.

Informatii preluate de aici
Ce m-a atras la ac
est produs? Promisiunea de a ma scapa de punctele negre.Nu am crezut nici faza cu ”veti vedea diferenta de la o singura aplicare” nici ca desfunda porii congestionati. Am vrut sa vad daca chiar previne aparitia punctelor negre.Zis si facut. In urma cu 2 luni am cumparat produsul,mi-am facut programare la cosmetica pentru o sesiune de curatare in profunzime,cu extractie inclusa:mi s-au extras punctele negre,mi s-a aplicat o masca exfolianta de ananas,apoi una calmanta,iar cand am ajuns acasa am dat startul folosirii pudrei cu pricina. Ideea a fost sa vad daca va prevenii aparitia punctelor negre,in conditiile in care in momentul primei aplicari nu mai aveam nici un astfel de comedon.Am aplicat aceasa pudra exact cum se precizeaza pe ambalaj:cu o discheta de bumbac umezita(eu umezeam cu apa termala),se ia putin produs si se aplica prin apasari usoare pe zonele predispuse la aparitia punctelor negre. Am lasat de fiecare data sa actioneze 10 minute,apoi indepartam cu lotiune micelara.Repetam acesti pasi o data la 2 zile. Acum vin observatiile mele: In primul rand,dupa ce stergeam zona cu un tampon demachiant imbibat cu lotiune micelara,pe ten imi ramanea o pelicula alba,care nu se duce nici cu apa,prin clatire,ci doar cu gel de curatare. Acest amanunt mi/a dat de furca inca de la prima utilizare.
Rezultatele dupa prima saptamana de utilizare:vreo 6 puncte negre pe aripile nasului,1 pe frunte,in barbie 3...
Rezultatele dupa a2a saptamana de utilizare:au reinceput sa imi apara cateva puncte negre si pe obraz.
Am asteptat 2 saptamani sa imi fac o parere initiala,pentru ca nu am vrut sa cred ca acest produs este chiar apa de ploaie.Dupa 2 saptamani am spus sa ii mai dau o perioada de gratie de o luna de zile.

Dupa 3 saptamani: mi-am facut din nou programare la cosmetica pentru extractie,pentru ca nu se ma putea. Am crezut ca folosind acest produs voi mai amana cu 2-3 saptamani mersul la salon pentru curatare,pentru ca in fond ,asta promite ca face:ne scapa de punctele negre,nu?

Am mai folosit-o apoi o saptamana,insa aceleasi rezultate ca si prima data.Este inutil sa spun ca ,avand un cosulet la baza nasului,unde aplicam de regula aceasta pudra,nu l-a uscat catusi de putin...ca si cum nici nu ar fi un produs destinat tenurilor acneice.

Concluzii: pentru mine acest produs a fost o dezamagire de la un cap la altul: de la stratul albicios care ramane pe ten dupa indepartarea pudrei cu solutie micelara,pana la eficienta nula.
Am spus mai sus si care au fost asteptarile cu privire la acest produs,deci de absorbtia sebumului chiar nu ma leg,pentru ca nu ma asteptam sa faca asta.

Stiu ca multe fete din blogosfera au avut cuvinte de lauda la adresa acestei pudre,le inteleg-fiecare ten este diferit si are necesitati diferite.Ar fi absurd sa spun ca nu va recomand acest produs,pentru ca fiecare din noi suntem altfel.
Pana in momentul de fata am incercat nenumarate produse Mario Badescu,insa aceasta este prima dezamagire. O fi si ultima...?

Va urma.
Va pup,sa fiti frumoase!

4 comentarii:

  1. Hehe,eu am fost foarte dezamagita de Acne Facial Cleanser.Nu a avut niciun efect asupra mea,dar niciunul:(. Silver Powder nu am incercat,insa mai am cateva produse inca in testare,sunt curioasa cum vor fi.Se pare ca Mario Badescu nu e atat de special pe cat credeam:(.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Deea si bun venit pe blogul meu!
    In legatura cu Acne Facial Cleanser,te sustin,si eu am avut 2 mostre,le-am folosit vreo doua saptamani,dar am fost neumtumita:nu curata,nu face spuma (doar foarte putin),iar cu problemele tenului nu face nimic,de parca nu ar fi ACNE Facial Cleanser. Chiar sunt curioasa ce parere iti vei face in mare despre produse,abia astept sa postezi review-uri :)
    By the way,ai incercat cumva Ser Mario Badescu Herbal Hydrating? Sunt tare curioasa de eficienta acestuia.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca e doar numele de el:(. Nu am incercat serul inca am auzit de la cititore a blogului meu ca ar fi apa de ploaie!In afara de Acne Facial Cleanser am mai testat Special Healing Powder,Drying mask,Enzyme Revitalinzing mask si Dryng Lotion...urmeaza review-uri curand...Ce pot spune e ca primele 2 enumertare imi plac:).Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu folosesc in acest moment Drying Mask, Drying Lotion si Enzyme Revitalizing Mask...Special Healing Powder nu mi-am luat,alegand Silver Powder. Sunt tare-tare curioasa ce parere ai despre ”minunea” Drying Lotion.Personal am niste nemultumiri legate de acest produs,sper insa sa fie doar in mintea mea. Te pup!

    RăspundețiȘtergere